Az ügyfélszolgálati asszisztens szolgáltatásunk azon ügyfeleink részére találtuk, akiknek szükségük van ügyfélszolgálati háttérre, de nincs akkora forgalma az ügyfélszolgálatnak, hogy azt egy call centeres cégre bízza. Az ügyfélszolgálat lehet telefonos, e-mailes és online is. Elsősorban webáruházak tulajdonosai válasszák előszeretettel ezt a szolgáltatást, de nagyon hasznos tud lenni egy szolgáltatással foglalkozó vállalkozásnak is.
Fontos kérdések merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy mire is van szüksége. Az alábbi esetekben mindenképpen szüksége lehet a szolgáltatásra:
jogszabályi előírásnak kíván eleget tenni
sok felmerülő kérdés érkezik a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban
forgalom növelésre van szüksége
egyszerűen szükségesnek tartja
Ha a jogszabályi előírás betartása a célja, akkor Önnek összességében egy minimál csomagra van szüksége. Erre találtuk ki az ügyfélszolgálati asszisztens szolgáltatást. Nagy valószínűséggel alig fog beérkezni hívás, így egy alacsony havidíjjal kalkulálhat, cserébe magasabb lesz a hívásonkénti darabár. De összességében még mindig ez a legköltséghatékonyabb megoldás erre a problémára.
Ügyfélszolgálat asszisztens szolgáltatásra lehet szüksége, ha webáruházat üzemeltet vagy egy népszerű szolgáltatást kezd el értékesíteni. Ha jó stratégiával dolgozik, szinte biztos lehet benne, hogy sok megkereséssel lesz dolga. Ha nem szeretne egész nap hívásokra válaszolni, akkor ez a lehetőség Önnek lett kitalálva. Nincs más dolga, mint egy általános tájékoztatót küldeni termékeiről vagy szolgáltatásairól, amiből tudunk dolgozni. Javasolt a vállalkozásához tartozó telefonszámot és e-mai címet használni az ügyfélszolgálat működtetéséhez, mert így hitelesebb lesz a megrendelők felé.
Ha forgalom növelése a cél, akkor másfajta stratégiával kell dolgoznia. Nagyon fontos, hogy a tájékoztató anyag, amiből dolgoznunk kell, úgy legyen elkészítve, hogy ösztönözze az eladást. A többi rajtunk múlik. A másik felhasználási lehetőség, ha úgynevezett hideg hívásokat kíván velünk lebonyolítani. Itt darabárban lehet számolni a hívásokat, és a sikerhez ugyancsak szükséges megfelelő tájékoztató anyag az Ön részéről. Enélkül nem tud hatékony lenni az ügyfélszolgálati asszisztens.
Ha pedig csak egyszerűen szükségesnek tartja, hogy vállalkozás rendelkezzen, akkor is keressen minket bizalommal!
A pontos árajánlat elkészítéséhez meg kell határoznia a célokat és a rendelkezésre állási időt. A megkeresésben tüntesse fel, hogy az ügyfélszolgálati asszisztens szolgáltatást kívánja igénybe venni.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését a virtuális asszisztensi szolgáltatások iránt kérjen árajánlatot, vagy keressen elérhetőségeink valamelyikén.
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.ElfogadomTovábbi infrmáció
Adatkezelési tájékoztató
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.